.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت مشارکت ۴۳.۵ درصدی در انتخابات 11 اسفند
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....

شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه قائم شهر به دور دوم کشیده شد.

 

به گزارش شمال نیوز، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره اینکه مردم استان روز ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق کردند، افزود: مردم با حضور در ۵۹ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی آرای خود را ثبت کردند.

 

وی با تقدیر از حضور مردم آگاه استان در خلق و آفرینش حماسه و مشارکت در انتخابات با اشاره به آخرین نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه آمل رضا حاجی پور با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رأی، در بابل حسن حسن نتاج با ۶۹ هزار و ۷۲ رأی و احمد فاطمی با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رأی، در بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رأی، در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه غلامرضا شریعتی با ۳۸ هزار و هفت رأی، در حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد سید شمسالدین حسینی با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رأی به عنوان منتخب مردم انتخابات شدند.

 

وی گفت: همچنین در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رأی، در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی با ۲۷ هزار و ۳۴۹ رأی، در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود عالیه زمانی با ۵۵ هزار و ۴۳۲ رأی و علی بابایی کارنامی با ۵۰ هزار و ۳۱۷ رأی منتخب مردم شدند.

 

عزیززاده گرجی تصریح کرد: در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی هیچ نامزدی موفق به مکب یک پنجم آرا نشدند و آقایان عمران عباسی با ۲۶ هزار و ۷۸۹ رأی، مصطفی معلمی با ۲۲ هزار و ۶۱۵ رأی، کمال علیپور خنکداری با ۲۱ هزار و ۴۵۹ راای و علی کشوری با ۱۸ هزار و هشت رأی به مرحله دوم راه یافتند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است.

 

۳۳۲ نامزد برای کسب ۱۲ کرسی انتخابات مجلس در مازندران رقابت داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.